Vai direttamente al contenuto principale
Ora sei in: home > tracce di storia > I nestris parincj emigrants
Logo di CollinRete

Tracce di storia

I nestris parincj emigrants

Scuele secondarie di prin grât di Sant Denêl

Emigrazion e imigrazion a son argoments di ogni dì; i arlêfs des classis tiercis, vie pal an scolastic, tai libris di storie a cjatin cheste tematiche, cetant leade cul nestri Friûl.

La ativitât e covente par no dismenteâ che la storie no è dome chê scrite tai libris di scuele, ma e je peade cun la vite nestre e des nestris fameis. Par chest i arlêfs e an intervistât cualchi parint che al è emigrât e che al à contât la so storie.

La impostazion grafiche e je stade curade di un arlêf, che al à presentât chest lavôr durant l’esam.

Bibliografie doprade: "UN PUINT TRA ÎR E VUÊ" N° 3.

I nostri parenti emigranti

Scuola secondaria di primo grado di San Daniele

Emigrazione e immigrazione sono argomenti quotidiani, che gli studenti delle classi terze affrontano durante l'anno scolastico sui libri di testo.

Questa tematica è legatissima al nostro Friuli. L'attività serve a non dimenticare che la storia non è solo quella scritta nei libri, ma invece è legata alla vita nostra e delle nostre famiglie. Perciò gli studenti hanno intervistato qualche parente emigrato, che ha narrato la propria storia.

L'impostazione grafica è stata curata da uno studente, che ha presentato questo lavoro durante il colloquio orale d'esame

Bibliografia utilizzata: "UN PUINT TRA ÎR E VUÊ" N° 3.

 

clic sulle immagini per ingrandire

Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 Pagina 8 Pagina 9 Pagina 10 Pagina 11 Pagina 12

Immagine della testata in alto: Panorama da Arcano Superiore
Per gentile concessione dell'autore, Vittorio Sgoifo socio del Circolo Fotografico "Ernesto Battigelli" di San Daniele del Friuli