Vai direttamente al contenuto principale

Tocs di ... Mirò

O sin i fruts di seconde e us contin ce che o vin fat par preparâ la fieste di fin da l'an scolastic.

Volevin fa viodi ai gjenitôrs dut il lavôr fat durant l’an su la musiche e i colôrs.

O erin partîs di lontan, parcè che o vin scuviert ce che sunavin i oms de preistorie, i struments che a costruivin, o vin scoltât i suns che o podin fâ cul nestri cuarp, i suns che o sintin tal mont ator ator.

Cun la mestre Letizie, la nestre insegnant di musiche, o vin imparât a scrivi i rumôrs e i suns.

Dopo vin piturât e cognossût un poc ale volte ancje i colôrs, e vin tornat a cjalà tancj cuadris di pitôrs par viodi cemût che lôr ju an doprâts.

Il nestri preferît al è, ancje par chest an, Mirò che za o vevin cognossût l'an passât: o vin fat parfin un “libri”su di lui!!!

Cussì o vin sielzût doi cuadris, (parcè che si lavorave in doi grups di nô) e ju vin tornats a fâ … cuasi come chei vêrs.

Lavorant insieme si dà ognidun un tocut di nô e dal nestri savê fâ cussì o vin dividût ancje i cuadris in tocs, come un rompicjâf, e ju vin tornâts a tacà la zornade da la fieste par fa viodi che ducj insieme o podin fa … GRANDIS ROBIS!!!!

I cuadris di Joan Mirò

clic per ingrandire
Joan Miró, Goccia di rugiada che cade dall’ala di un uccello svegliando Rosalia che dorme all’ombra di una ragnatela, 1939, olio su tela, 65,4 x 91 cm, University of Iowa Museum of Art Chapel of Sant Joan d'Horta, 1917, olio su cartone, 52x57 cm, Fondazione Joan Mirò, Barcellona

I nestris cuadris

Riproduzione di 'Goccia di rugiada che cade dall'ala di un uccello'Riproduzione di 'Chapel of Sant Joan d'Horta'