Scuele secondarie di prin grât di Sant Denêl
Cheste e je une ativitât pai arlêfs de classe prime.
I fruts a son invidâts a lei une flabe moderne (nô o vin sielzût Lisute il crot trat di La none e conte inmò, di Giuliana Pellegrini, Olmis, 2011)
Dopo vê let, e àn di rispuindi a domadis di comprension, che ju puartin ae ricercje dal significât di peraulis gnovis (doprant il dizionari furlan-talian), ma ancje ae analisi des carateristichis e dai elements dal gjenar testuâl de “flabe moderne”.
Ae fin, in maniere libare, i arlêfs a puedin inlustrâ la flabe interie, cualchi episodi, opûr dome i personagjos.
Chest lavôr al à l’obietîf di fâ cressi la capacitât comunicative dai arlêfs e favorî l’integrazion fra i fruts: la flabe e je stâde sielzude soredut pe tematiche presentade, ven a stâi la emigrazion e il bon acet.
Scuola secondaria di primo grado di San Daniele
Si tratta di una attività per alunni di classe prima. Gli alunni sono invitati a leggere una fiaba moderna (abbiamo scelto Lisute la rana tratto da La none e conte inmò, di Giuliana Pellegrini, Olmis, 2011).
Conclusa la lettura, i ragazzi devono rispondere a domande di comprensione, che li spingono anche alla ricerca del significato di termini nuovi (utilizzando il dizionario), ma anche all’analisi delle caratteristiche del genere testuale della “fiaba moderna”.
A piacere, poi, gli alunni possono illustrare la fiaba per intero, alcuni episodi, oppure solo i personaggi.
Questo lavoro ha l’obiettivo di migliorare la capacità comunicativa degli alunni e favorire l’integrazione fra i ragazzi; la fiaba è stata scelta soprattutto per le tematiche presentate, ossia l’emigrazione e l’accoglienza.
clic sulle immagini per ingrandire