Vai direttamente al contenuto principale

I Have a dream - O ai un sium

torna alla pagina della presentazione

Ancje noaltris a vin chel sium

Martin Luther King

“O ai un sium… un mont indulà ch’i rivarìn a lavorâ insieme, a preâ insieme, a lotâ insieme, a lâ in preson insieme, a difindi la libertât insieme, savint che un dì i sarìn libars…”

L’omp ch’al à dite chestes “pericoloses” peraulis al è stât copât par il coragjo e la determinazion ch’al à dimostrât tal cirî di meti in pratiche. Si tratave di Martin Luther King, il religjiôs protestant decorât cun il Premi Nobel par la Pâs e sassinât a Atlanta ai 4 avrîl dal 1968. A lui qualchi an dopo e je stade intitolade, fra las altres robes, la Scuele medie di Sedean, in ricuart di une vite coragjose e da las idees di libertât.

Di pôc a è muarte ancje la vedue di King, Coretta Scott, che in chescj agns a veve mantignût vîf il ricuart dal omp muart e a veve rapresentât un pont di riferiment par cui che si ispire a chês idees.Uguagliance fra i oms di dutis lis razis, oportunitâts sociâls e economiches compagnes par ducj, libertât di espression, svilup di une societât plui democratiche: a son chescj i siums di Martin Luther King che a spetin ancjemò di jessi realizâts, ancje parcè che la storie no simpri a va indevant, ma cualchi volte a fâs un pas indavour.

Daniel Di Lenarda
Rasim Mahmuti

Scuola Secondaria di primo grado di Sedegliano