Marche intal test che tu as let lis frasis che ti puedin fâ capî lis informazions che ti vegnin domandadis intai ponts che tu cjatis chi sot, po dopo scrivilis untal to cuadern.
Scrîf intal to cuadern ce che tu as capît di cheste storie
Cîr e segne cuntun colôr lis peraulis che il frut e l’omenut a sgambiavin une cun l’altre.
Slungje tu lis secuencis di peraulis in rime
Cjan - carantan - ................. - ................. - .................
Zugatui – garbatui - ................ - ................ - .................
Balon – nason - ................... - ................. - .................
Normâl – carnevâl .................. - ................ - ................
Descrîf l’omenut marcant la particularitât di chest personaç. Juditi cun chest scheme:
Sottolinea nel testo che hai letto le frasi che ti permettono di capire le informazioni richieste nei punti elencati qui sotto e poi scrivile sul quaderno:
Racconta in breve quello che hai capito di questa storia.
Cerca e segna in colore le parole che il bambino e l’omino grigio scambiavano una con l’altra.
Continua la sequenza di parole in rima:
Cagnolino-soldino- ................ - ................ - .................
Giocattoli-carabattole - .............. - .............. - ..............
Pallone-nasone - ................. - ................. - .................
Normale-carnevale- - ............... - ............... - ...............
Descrivi l’omino vestito di grigio sottolineando le caratteristiche di questo personaggio. Puoi usare questo schema: